17 March 2011

KEDEKUT LA LAGI

orang memberi kita hanya tahu merasa,
xpernah memberi walau sehabuk pon.
orang berbudi tapi kita kurang ajo,
xpernah cakap baik2.

ok lah fine, kepada insan2 yang berlagak + kedekut wang/ilmu + kerek nak mati = hasad
korang boleh pegi mampos.
ramai lagi laa orang yang baik hati.
tapi jangan lar korang risau pulak.
kalau korang susah dan aku mampu aku tolong korang, aku mesra ngn korang, ak berbudi dengan korang.

AKU BUKAN MACAM KAMU2 TERSEBUT

kalau korang fikir nak jatuhkan aku..korang silap..aku teguh malah tercabar dengan sikap korang..
aku akan bersaing dengan korang yang perangai macam goatshit. secara sihat bebeh.

so skarang blah lar cepat2.. aku ada ilmu psikologi. aku pembaca terbaik. aku membaca manusia bukan hanya buku

No comments:

Post a Comment