15 January 2011

harapan dan keraguan

bagi aku ni baru lar xtivity paranormal..seram,menakutkan,menyakitkan smpai rasa macam nak lari kan diri...tapi ntah ke mana. pada mulanya harapan yang kau bagi.. kemudian kau ckp kau ragu? seterusnya aku yang ragu..aduh..schizolako~ bunga yang kau bagi.. erti tersirat yang aku rungkai.. sepatutnya xsalah lagi.. tapi ntah kenapa.. akhirnya kau ckp mcm semua itu sekadar bicara pemanis mulut.. apa aku ni? tempat kau bergantung di kala kau terluka menanti merpati jatuh dari langit? atau hanya untuk mengisi di pintu hatimu itu saja? siapa aku? orang yang zalim yang menyedari bahawa aku ini hanya halimunan pada kamu? andai kau yang baca coretan ini..andai kau sedar itu kau.. aku berharap..berikan aku kata putus..ak xpandai..jadi aku harap bukan kerana hanya aku berjaya pada kali ini kau hendak terus bersama aku.. aku xharap kau takut kehilangan aku yang mungkin kau anggap sebagai rakan.. tolong jelaskan pada aku..aku dah hampir2 xlarat..hampir patah segaris harapan.. pulak dicampakkan hampir kelemasan di dalam laut biru... fahamilah.apa pun jawapannya..kau xkan kehilangan aku..sebab bkn begitu dalam lagi perasaan ini..belum lagi kau menyakiti hatiku untuk aku membenci kau

No comments:

Post a Comment