27 January 2011

sem baru !

sem baru semangat baru cerita baru pengalaman baru kelas baru subjek baru dan semuanya yang baru!!! sem ini tersangat lar mendebarkan..kenapa?kerana kelas dah start tetapi aku masih lagi tak dpt cari momentum study.. bukak2 je sem, nah! mcm2 tawaran sampai kat aku. jadi jkps aku tolak jadi ajk grand meeting yeah aku on je..sekretariat kerohanian aku terima je kerana perjuangan aku masih di jalan-Nya..hepy dan tersangat heppy.. persoalan dekan sudah terjawab dan alhamdulillah aku kelas pertama! debaran yang bakal mendatang adalah mcm mane aku nak maintain dan membuat anjakan paradigma, mcm mane aku nak bawak orang yang paling care psl aku untuk sama2 berjaya, dan mcm mana aku nak bawak kawan2 dalam group study aku untuk terus berusaha dan berjaya.. target sem ni adalah aku mahu aku, d sum one, dan kwn2 group study aku untuk same dapat dekan..amin...
Ya Allah, pimpinlah aku agar aku mampu untuk memimpin hamba-hamba Mu ya Rabb..kukuhkan larh kecintaanku pada Mu dan rasulMu serta ajaranMu..jadikan setiap detik nadiku hanya untukMu..aminnn

No comments:

Post a Comment