28 February 2011

untuk suriya

senyum seindah suria,
yang membawa cahaya,
senyumlah dari hati duniamu berseri..

senyum umpama titian,
dalam kehidupan,
kau tersenyum,ku tersenyum,
kemesraan menguntum..

senyuummmmm..
kepada semuaaaa...
senyumanmu amatlah berharga..
senyum membahagiakan..
dengan senyuman..
terjalinlah...
ikataaaannnn..

ni la lagu intro yang aku dan rakan2 seperjuangan nak bawak malam ni..
performance pertama taun ni setelah beberapa performance pada taun lepas..

disebabkan lagu ni ada perkataan suria,
terkenangla plak kat member aku sorg nih yang namenye hayatun suriya anak adnan..

gara2 ko komen post aku yang lepas lar ni..
haha~

nieway sue, even ko xdpt dgar lagu ni dari mulut aku,
aku stil masukkan ko dalam dedication list untuk lagu ni..
like like like

No comments:

Post a Comment