11 April 2011

analogi aku keras tapi mudah

ini cerita aku minggu ini.
bengkel waja diri yang di anjurkan berjalan dengan sangat baik. thanx to kawan2 yang support aku.
sayang korang. cinta korang. satu cumbuan terbang kat korang.

berbalik pada kesah aku.
tenang. selama aku mengarah bengkel waja diri ni, aku cube bersabar selama boleh. cool jek.
bia la orang cakap aku x buat kerja just coz aku x jaga booth(maybe tu kot keje pengarah)
bia la orang nak cakap ak ambil sambil lewa.( yang aku duk keluar cari penceramah dan setel bagai tu x cukup kot).
bia la orang nak cakap ape pon. lantak ah. hanya aku dan Yang Maha Melihat saja yang tau. Dan hanya aku dan Dia sahaja yang tahu penat jerihnye, senang dan bagai.

pengalaman xpayah cakap.. tough dan berlambak.. orang komen, sedangkan aku ni pun sorang2 xtahu hala, xde pedoman.
aku gila kerja?aku bolot kerja sorang2?(bile di arah alasannye seluas alam)
err.. hari2 rasenye segenap ULTRAman breakfast time pejabat mengisytiharkan lunch..
yang aku? melindungi dunia bermula selepas subuh sehingga ke sebelum subuh esok nya.

aku buat date tiap2 ari? Astaghfirullah.. siasat dulu boleh?

claim?haa..soalan yang bagus..kawan2..tunggu le kite...tunggu le kome..
ntah bile ntah.

itu cerita aktiviti.

ini laporan pembelajaran aku..

aku ke yang paling pandai dalam dunia ni?agak2 kalau tiap2 malam aku tengok muvee, men fb berejam, subuh qada' selepas zohor, buku dibiar suci dan bagai, boleh ke dapat dekan?

ye, aku lar yang sorok semua tips2 untuk jawab exam. aku lar yang xpernah bagi..
soalan past year semua lah aku simpan..ye aku gak gi "cucuk" lecturer..
aku ni kedekut ilmu xpernah ajar orang..aku la yang nak jatuhkan semua orang dalam dunia ni.

memang..korang lar yang ajar aku semua2..korang lar yang tak pernah nak gi "cucuk" lecturer mintak kenaikan gred.. korang lar yang xdapat soalan past year tu..korang lar yang selalu ade masa dan bagi aku ilmu, ajar aku dan cuma aku je yang slalu tolak nak ajar orang. ye lah, korang memang selalu cuba nak naikkan aku kan.. bagusnye ade kawan macam korang


hah~ telan lar kalo nak. interpretasi terserah pada anda semua.
saya memang camtu ke? ke anda dan anda semua?

No comments:

Post a Comment