16 May 2011

blogger boy jadi pelajar contoh dalam dewan exam U

exam!exam!exam!
asal exam je ada tips exam. tapi kebanyakannye hampeh!
tanggal 15/05/2011. aku ambil exam. KENEGARAAN=S.E.J.A.R.A.H.
xpaham aku kenapa nak tukar nama. gila glamer ke ape.
nak dijadikan cerita. hujan melimpah-ruah di bandar Sintok ni.
Maklumlah, bandar. xde pokok nak halang hujan.
pakai payung pun x guner.

akhirnya, dalam keadaan basah kuyup, blogger boy ni pun melangkah masuk ke dewan exam terbesar kat daerah Sintok ni.Perrgggghhh!!!sejuk! tangkap giegiel laaa aku...

exam sejarah, macam biasa lar. tetap susah untuk aku walau senang mcm mana pun.
walaupun namenye dah jadi kenegaraan. (=_=*)

yang menariknya, masuk je dewan exam tuh, pengawas peperiksaan panggil lar insan x berdosa ni.
semata-mata nak tunjuk contoh seluar slack aku yang cantik ni kepada insan2 stylo yang sendiri anggap sebab diorang pakai jeans je.

bodo x bodo la kan.

dan lepas habis je jawab semua soalan. walaupun ada rompong2.
terus lar keluaq. tgu buat apa lagi ceq oooiii.
sejuk smpai teketaq2.

mmg dasyat!

No comments:

Post a Comment