06 September 2011

wajah ayu senyum sinis


Baru kejap tadi aku dongak ke langit. Bintang! Bintang! Bintang!(macam kanak2. haha)
Suke bintang xbermakna romantis ye. Not that type of guy. haha. Sorry though. =P

Huwargghhh!!!stress out gila! cuti nak habis! hiyarghh! raarrr!!
thethethethethe. saje je emosi kejap.

"Cuti suda habes bro" Puas sudah enjoy.

Syukur aku masih ada kawan2 yang baik. At least aku tau, mereka sntiasa di sini.
Walau xsntiasa bermain di fikiran, tetapi mereka2 la childhood friends.
Banyak cerita dah kitorang lakonkan. Lakonan dunia.

Pssttt! thanx a lot yeah! xde korg, cam xbest plak aku balik IPOH..


Ketung!ketang!keting!dang!dang!dang!

Sometimes, hidup ni mengelirukan. Most of the time, aku buat2 x endah.
Try to cheer people up by smiling and only when they smile back, then I will truly smile.

Nah! childhood friends!

Ni pix misi terjah raya tu! ujung skali tu zue, fatin, nab, eman &syahir
(tgn tu tgn zakuan ye sebelah die fazrul. hehe)

Ni member baik, seronggeng, seangkatan dan bla bla lagi
~afiq~


Zue 
Jiran/sekampung/sekelas
Pendengar setia. =P

>
okay, ini mereka. harap mereka sentiasa tersenyum!

Aku hanya mampu doa korang dari jauh.Nanti jumpe lagi! cuti suda habes.
Aku kena jumpa kawan2 dan kisah2 baru dekat bumi sintok!
Doakan kejayaan aku!ade kereta 2 pintu nanti korg gilir2 la naik!
hehe
may Allah unite us always okay?
Let's pray for us!

No comments:

Post a Comment